Loading...

Digitální marketing

( SEM - ang. Search Engine Marketing )

je

1. SEO , 2. Reklamní bannery , 3. Interactce: webová stránka - zákazník nebo potenciální zákazník, 4. Video marketing.

  • seo
    1. Positioning / SEO / PPC. PPC nebo kliknutí na placený - REKLAMA ( Google Ads ), splatný odkaz. Chcete-li prodat, musíte nabídnout něco k prodeji. Chcete-li nabízet, musíte být v TOP 10, tedy vysoko ve výsledcích vyhledávání. K tomu slouží SEO. Pomocí různých SEO aktivit se této TOP 10 dá a má dosáhnout..

  • Reklamní bannery
    2. Reklamní bannery na webových stránkách jsou téměř všude. Na každém webu. Výhodou této techniky je, že reklamní banner lze zobrazit pouze uživatelům internetu, kteří projevili zájem o koupi inzerovaného produktu. Počet zhlédnutí a doba sledování takové reklamy lze přesně spočítat a měřit pomocí internetové technologie. Reklamní bannery mohou být také zobrazeny určité skupině příjemců, například těm, kteří žijí v určitém městě nebo pouze v okruhu 5 kilometrů. Jedná se o tzv cílení na zákazníky.

  • Interactce: webová stránka - zákazník nebo potenciální zákazník
    3. Internet musí být interaktivní. Každý web musí být interaktivní. To znamená, že musí obsahovat internetové prvky, které uživateli umožní provést nějakou akci. Jedná se o různé formuláře, ankety a další tlačítka, která způsobí, že uživatel odešle na web nějaké informace a čeká na odpověď. Tato vlastnost webu také posiluje pouto mezi uživatelem a webem a přibližuje obě strany účelu existence obou stran, tedy nákupu a prodeje.

  • Interactce: webová stránka - zákazník nebo potenciální zákazník
    4. Video marketing. Video marketing – jedna z marketingových strategií. Jedna minuta videa má 1000 slov. Marketingová videa proměňují diváky v zákazníky. Video marketing zahrnuje používání videí k propagaci a prodeji produktů nebo služeb. Používá se ke zvýšení zapojení na digitálních a sociálních kanálech, ke vzdělávání spotřebitelů a klientů a ke zvýšení dosahu kampaní využívajících video.

Digitální marketing

Internetový marketing se zaměřuje na vytváření a posilování vazby mezi značkou a příjemcem.

Internetový marketing vám dává možnost oslovit konkrétní cílovou skupinu. Výběr klíčových slov, určení místa, věku, zájmů atd. umožňují nasměrovat obsah k lidem, kteří se s největší pravděpodobností rozhodnou pro konverzi;

Digitální marketing - Výhody

Je přesný
Je snadné měřit
Stojí to málo
Má široký záběrt

Digitální marketing - Výhody

(Neboli online marketing, neboli internetový marketing)

V dnešní době se stále více společností rozhoduje využít příležitostí, které nabízí internetový marketing. Není to jen jedna z dostupných propagačních aktivit, ale povinný prvek efektivní marketingové strategie. Online prodej je způsob, jak oslovit široké publikum v Polsku i v zahraničí. Internetový marketing je marketingová činnost zaměřená na uživatele internetu. Zahrnuje řadu činností, jako je reklama ve vyhledávačích, SEO, e-mailový marketing a marketing na sociálních sítích. Tyto činnosti se mohou týkat propagace produktu, služby nebo značky.